13 november 2010

Step Up 3 (2), The Last Airbender (2)

Step Up 3 hade jag höga förväntningar på, och jag blev rätt så besviken. Den liknade inte de andra filmerna alls och kvaliteten som var så hög i de andra två var helt borta i denna. Nej detta hade inte ens en historia jag tycker var värd att följa. Vill ni se en dansfilm så föreslår jag att ni ser StreetDance istället - vilket är en look a like Step Up-filmerna men är producerad i Storbritannien och trots att den inte är superbra den heller så är den mycket bättre än Step Up 3.


The Last Airbender hade jag även här höga förväntningar och de gick helt i kras. Det enda coola med filmen var vissa 3D effekter samt att den onda spelas av Dev Patel, vilken slog igenom i Slumdog Millionaire. Annars, urusel film. inte sevärd på bio, hyr eller låna av nån annan för betala inte pengar på det här skräpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar