25 maj 2010

Prince of Persia (2)

Såg Prinsen av Persien på bio igår med Maria och ja, vad ska man säga. Kändes lite överdriven och jag tröttnade snabbt på handlingen. Har även ormfobi som bara den och jag visste att det skulle vara ormar i den men inte SÅ mycket. Filmen hade lika gärna kunnat heta Ormarna i Persien eller Ormarna i Öknen eller Ormarna Anfaller XD Och det var inte jättekul för jag fick blunda halva filmen samt att det inte kom så mkt förvarning så jag hyperventilerade en hel del med.

Men i övrigt så var filmen okej, inte alls bättre än okej. De jagade en dolk hela filmen igenom, samtidigt som SNYGGA Jake Gyllenhaal faller för prinsessan (som även faller för honom såklart) och sedan går tillbaka i tiden och aah, nej jag gillar sötsliskiga slut men den här filmen hade för lite handling för min smak. Den var bara cheesy.

Sevärd i vilket fall.. men kan vänta tills den kommer på hyrfilm ;)

och Jake är HET, HET, HETARE, HETAST! Jag dregglade nästan lite där ibland för jag älskar nonchalanta, vältränade, halvt smutsiga killar med ett fint leende och långt hår XD (Typ stil som Aragon <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar